Jednorázová pevná cena opravy
Co je to jednorázová oprava za pevnou cenu?

V případě poruchy spotřebiče, na který se již nevztahuje záruka, může být proces opravy často složitý a nákladný.
Aby vám Krups usnadnila tuto situaci, nabízí vám možnost nechat si opravit elektrospotřebič mimo záruku bez cenové nabídky a časové ztráty díky pevné ceně za jednorázovou opravu.
Využijte výhod jednotného paušálu pro každou kategorii spotřebičů, jednoduchého postupu a prodloužení záruky o 6 měsíců.

Jaké jsou výhody?

Jednoduchý a rychlý proces

Prodloužení záruky o 6 měsíců na výrobek jako celek

Bez dodatečných poplatků

Jednotná paušální sazba pro každou kategorii spotřebičů

Šetrné k životnímu prostředí: oprava místo likvidace
Jak si můžete objednat jednorázovou pevnou cenu za opravu?

Vyberu si svoji službu
jednorázové pevné ceny opravy a autorizovaný servis

Objednám
a zaplatím online

Poukaz na opravu a fakturu
obdržím e-mailem do 3 hodin

Dávám nefunkční
spotřebič do opravy

Dostanu zpět svůj opravený spotřebič:
žádné další náklady

Využívám prodloužení
záruky o 6 měsíců*
*podle mezinárodních záručních podmínek od data vyzvednutí vašeho opraveného spotřebiče.
Chcete-li využít službu jednorázové pevné ceny opravy, musíte provést 2 kroky
Využijte jednoduchý, rychlý a cenově dostupný postup. Během 15 let od zakoupení produktu, nezáleží na druhu opravy nebo na dílech potřebných k uvedení vašeho spotřebiče zpět do provozu.

Najít autorizovaný servis
Chcete-li ověřit, zda se autorizovaný servis nachází v blízkosti vašeho bydliště nebo vašeho pracoviště, přihlaste se do seznamu autorizovaných servisů kliknutím na níže uvedenou stránku „Najít autorizovaný servis“. Později se můžete vrátit a vybrat si na této stránce.
Najít autorizovaný servis
Vyberte si službu jednorázové pevné ceny opravy podle vašeho spotřebiče

Kávovar Nescafé
Dolce Gusto

Pákové espresso

Konvice

Mlýnek na kávu

Automatický kávovar

Kávovar

Elektrický nůž a otvírák

Kuchyňský robot

Ruční mixer

Tyčový mixer

Toustovač
Kávovar Nescafé
Dolce Gusto
999 CZK
Pákové espresso
1299 CZK
Konvice
699 CZK
Mlýnek na kávu
859 CZK
Automatický kávovar
3999 CZK
Kávovar
659 CZK
Elektrický nůž a otvírák
599 CZK
Kuchyňský robot
999 CZK
Ruční mixer
699 CZK
Tyčový mixer
749 CZK
Toustovač
599 CZK
Je vyžadováno více podrobností
služby Časté
dotazy
Nebo kontaktujte naši
Zákaznickou linku Krups
731010111
(Cena za standardní sazbu)
od pondělí do pátku od 8:00 do 17:00 hodin
Každá jednorázová oprava za pevnou cenu představuje konkrétní objednávku pro jeden spotřebič.
Spotřebič, který potřebuje opravu, musí být dodán autorizovanému servisu čistý, prázdný, kompletní a smontovaný.
Prodej jednorázové pevné ceny opravy
SIS prodává služby jednorázové pevné ceny opravy na stránkách obchodu s příslušenstvím uživatelům, kteří si přejí nechat opravit svůj nefunkční spotřebič autorizovaným servisem Groupe SEB po uplynutí zákonné záruky. Tyto náklady za jednorázovou pevnou cenu opravy jsou dány pevnou částkou bez ohledu na druh a rozsah závady; jsou vypočteny podle kategorie spotřebiče a zahrnují práci a díly potřebné pro opravu.
Aby mohl být spotřebič prodávaný na tomto webu opraven za paušální částku, musí splňovat následující požadavky:
- musí se jednat o značkový spotřebič Krups,
- musí patřit do kategorie spotřebičů, pro kterou je na těchto stránkách nabízena služba jednorázové pevné ceny opravy,
- musí být zakoupen před méně než 15 lety (maximální doba mezi datem nákupu uvedeným na faktuře a datem nákupu služby jednorázové pevné ceny opravy),
- musí být mimo záruku (zákonná nebo komerční záruka),
- musí obsahovat všechny díly potřebné pro jeho provoz.
Objednávka a platba jednorázové pevné ceny opravy musí splňovat podmínky popsané v článcích 1 a 3 těchto Všeobecných podmínek prodeje. Na základě objednávky obdrží uživatel poukaz na e-mailovou adresu.
Jednorázová pevná cena opravy zahrnuje pouze opravu spotřebiče uvedenou na faktuře. Jakékoli poštovné za poslání nebo vyzvednutí spotřebiče nebo za nákup dílů, příslušenství nebo spotřebního materiálu - nevyžadované nebo neodůvodněné opravou výrobku - není zahrnuto v paušální částce. Paušální oprava nemůže nikdy nahradit další nákupy. Do služby jednorázové pevné ceny opravy nesmí být zahrnuta žádná chybějící součástka ani výměna spotřebního materiálu.
Typ spotřebiče vybraný při nákupu služby jednorázové pevné ceny opravy se musí shodovat se spotřebičem dodaným autorizovanému servisu. V opačném případě se uživatel obrátí na zákaznický servis Rowenta za účelem vrácení peněz a zakoupí si novou službu jednorázové pevné ceny opravy odpovídající jeho spotřebiči.
Spotřebič vyžadující opravu i poukaz na opravu by měly doručeny autorizovanému servisu ve lhůtě uvedené na poukazu.
Autorizovaný servis odpovědný za opravu bude vybrán při nákupu služby a jeho údaje budou uvedeny na poukazu na opravu. Pokud není možné nechat spotřebič opravit tímto autorizovaným servisem, uživatel se obrátí na zákaznický servis na 731010111 (cena místního hovoru od pondělí do pátku od 8:00 do 17:00 hodin) a požádá o změnu místa opravy.
Pokud jsou splněny všechny výše uvedené podmínky a pokud autorizovaný servis pověřený Rowentou prohlásí, že spotřebič nelze opravit, bude uživateli vrácena celá částka zakoupeného poukazu na opravu. V tomto případě uživatel dostane svůj nefunkční spotřebič zpět od autorizovaného servisu.
Po opravě se na spotřebič vztahuje záruka výrobce, jak je popsáno v části „Záruka“ na těchto stránkách, po dobu 6 měsíců od data vrácení spotřebiče. Za účelem uplatnění této záruky musí uživatel při vrácení svého spotřebiče předložit doklad o opravě vydaný autorizovaným servisem.