V případě poruchy spotřebiče, na který se již nevztahuje záruka, může být
proces opravy často složitý a nákladný. Aby vám Krups usnadnila tuto situaci, nabízí vám možnost nechat si
opravit elektrospotřebič mimo záruku bez cenové nabídky a časové
ztráty díky pevné ceně za jednorázovou opravu. Využijte výhod jednotného paušálu pro každou kategorii
spotřebičů, jednoduchého postupu a prodloužení záruky o 6 měsíců. Jednoduchý a rychlý proces Prodloužení záruky o 6 měsíců na výrobek jako
celek Bez dodatečných poplatků Jednotná paušální sazba pro každou kategorii
spotřebičů Šetrné k životnímu prostředí: oprava místo
likvidace Vyberu si svoji službu Objednám Poukaz na opravu a fakturu Dávám nefunkční Dostanu zpět svůj opravený spotřebič: Využívám prodloužení Využijte jednoduchý, rychlý a cenově dostupný postup. Během 15 let od
zakoupení produktu, nezáleží na druhu opravy nebo na dílech (bez
spotřebního materiálu a příslušenství) potřebných k
uvedení vašeho spotřebiče zpět do provozu. Chcete-li ověřit, zda se autorizovaný servis nachází v blízkosti
vašeho bydliště nebo vašeho pracoviště, přihlaste se do seznamu
autorizovaných servisů kliknutím na níže uvedenou stránku
„Najít autorizovaný servis“. Později se můžete vrátit a vybrat si
na této stránce. Kávovar Nescafé Pákové espresso Konvice Automatický kávovar Překapávače Kuchyňský robot Ruční mixer Tyčový mixer Toustovač Kávovar Nescafé 1199 CZK Pákové espresso 1699 CZK Konvice 899 CZK Automatický kávovar 4399 CZK Překapávače 999 CZK Kuchyňský robot 1199 CZK Ruční mixer 749 CZK Tyčový mixer 849 CZK Toustovač 749 CZK Nebo kontaktujte naši Zákaznickou linku Krups Každá jednorázová oprava za pevnou cenu představuje konkrétní
objednávku pro jeden spotřebič. SIS prodává služby jednorázové pevné ceny opravy na
stránkách obchodu s příslušenstvím uživatelům, kteří si
přejí nechat opravit svůj nefunkční spotřebič autorizovaným servisem Groupe SEB
po uplynutí zákonné záruky. Tyto náklady za jednorázovou
pevnou cenu opravy jsou dány pevnou částkou bez ohledu na druh a rozsah závady;
jsou vypočteny podle kategorie spotřebiče a zahrnují práci a díly
potřebné pro opravu. Aby mohl být spotřebič prodávaný na tomto webu opraven za
paušální částku, musí splňovat následující
požadavky: Objednávka a platba jednorázové pevné ceny opravy musí splňovat
podmínky popsané v článcích 1 a 3 těchto Všeobecných
podmínek prodeje. Na základě objednávky obdrží uživatel poukaz na
e-mailovou adresu. Jednorázová pevná cena opravy zahrnuje pouze opravu spotřebiče uvedenou na
faktuře. Jakékoli poštovné za poslání nebo vyzvednutí
spotřebiče nebo za nákup dílů, příslušenství nebo
spotřebního materiálu - nevyžadované nebo neodůvodněné opravou
výrobku - není zahrnuto v paušální částce.
Paušální oprava nemůže nikdy nahradit další nákupy. Do
služby jednorázové pevné ceny opravy nesmí být zahrnuta
žádná chybějící součástka ani výměna spotřebního
materiálu. Typ spotřebiče vybraný při nákupu služby jednorázové pevné ceny
opravy se musí shodovat se spotřebičem dodaným autorizovanému servisu. V
opačném případě se uživatel obrátí na zákaznický servis
Rowenta za účelem vrácení peněz a zakoupí si novou službu
jednorázové pevné ceny opravy odpovídající jeho
spotřebiči. Spotřebič vyžadující opravu i poukaz na opravu by měly doručeny
autorizovanému servisu ve lhůtě uvedené na poukazu. Autorizovaný servis odpovědný za opravu bude vybrán při nákupu služby a
jeho údaje budou uvedeny na poukazu na opravu. Pokud není možné nechat
spotřebič opravit tímto autorizovaným servisem, uživatel se obrátí na
zákaznický servis na 731010111 (cena místního
hovoru od pondělí do pátku od 8:00 do 17:00 hodin) a požádá o změnu
místa opravy. Pokud jsou splněny všechny výše uvedené podmínky a pokud
autorizovaný servis pověřený Rowentou prohlásí, že spotřebič nelze
opravit, bude uživateli vrácena celá částka zakoupeného poukazu na
opravu. V tomto případě uživatel dostane svůj nefunkční spotřebič zpět od
autorizovaného servisu. Po opravě se na spotřebič vztahuje záruka výrobce, jak je popsáno v
části „Záruka“ na těchto stránkách, po dobu 6
měsíců od data vrácení spotřebiče. Za účelem uplatnění
této záruky musí uživatel při vrácení svého spotřebiče
předložit doklad o opravě vydaný autorizovaným servisem.Jednorázová pevná cena opravy
Co je to jednorázová oprava za pevnou cenu?
Jaké jsou výhody?





Jak si můžete objednat jednorázovou pevnou cenu za opravu?
jednorázové pevné ceny opravy a autorizovaný servis
a zaplatím online
obdržím e-mailem do 3 hodin
spotřebič do opravy
žádné další náklady
záruky o 6 měsíců
Chcete-li využít službu jednorázové pevné ceny opravy,
musíte provést 2 kroky
Najít autorizovaný servis
Vyberte si službu jednorázové pevné ceny opravy podle vašeho spotřebiče
Dolce Gusto
Dolce GustoJe vyžadováno více podrobností
služby Časté
dotazy
731010111
(Cena za standardní sazbu)
od pondělí do pátku od 8:00 do 17:00 hodin
Spotřebič, který potřebuje opravu, musí být dodán
autorizovanému servisu čistý, prázdný, kompletní a
smontovaný.
Prodej jednorázové pevné ceny opravy
Podmínky
close