1. Kontakt na Krups – zákaznický servis

V případě jakýchkoli požadavků týkajících se našich produktů a služeb můžete kontaktovat náš zákaznický servis. Abychom vám mohli odpovědět co nejdříve, doporučujeme nejprve zkontrolovat následující:

2. Chtěli by jste se dozvědět více o našich službách?

Prohlédněte si tyto sekce:

3. Je váš spotřebič rozbitý, nebo s ním není něco v pořádku?

Kontaktujte prosím některý z našich autorizovaných servisů.

Krups má autorizované servisy v České republice které opravují spotřebiče v záruce i mimo ni, stejně jako prodávají příslušenství a náhradní díly.

4. Můžete nás kontaktovat, pokud použijete jednoduchý webový formulář pro zadání požadavku

Prosíme vyberte skupinu dotazů, která se vztahuje k Vašemu požadavku. Dokončete zobrazený formulář a pošlete nám ho. Odpovíme Vám v co nejkratším možném čase.

Kontaktní formulář

5. Chcete nás kontaktovat telefonicky, nebo nám poslat dopis?

Groupe SEB ČR s.r.o.
Futurama Business Park (budova A)
Sokolovská 651/136a
186 00 Praha 8

731 010 111
Pondělí až pátek 8:00 am až 17:00

Vaše osobní údaje zpracovává společnost Groupe SEB za účelem zodpovězení informací nebo dotazů. Máte právo na přístup k vašim údajům, jejích úpravám nebo uplatnění vašeho práva na námitku prostřednictvím tohoto formuláře nebo kontaktováním nás na adrese nebo telefonním čísle uvedeném na této stránce.

Náš zákaznický servis - poprodejní servis (SAV) je schopen odpovědět na všechny vaše dotazy týkající se produktů a služeb značky Krups. Neváhejte nás kontaktovat telefonicky během výše uvedené otevírací doby call centra. Mimo tyto hodiny můžete použít náš kontaktní formulář, odpovíme na váš dotaz co nejdříve. Pouze informace o značce Krups a kontaktní údaje uvedené na krups.cz jsou považovány za oficiální.