PIXIE XN301TCP titánová šedá

Víc, než je na první pohled zřejmé
Přečtěte si více
Referenční číslo : XN301TCP

Základní údaje

POPIS

Kávovar na kapsle KRUPS Nespresso Pixie: Co je malé, to je dobré

Kdo tvrdí, že co je malé, nemůže být dobré? Kávovar na kapsle PIXIE je vysokotlaký přístroj Nespresso, který je vysoký jen jako 8 kapslí a díky chytrým funkcím vám dokáže připravit velmi kvalitní kávu. Má optimalizovaný design s pouhými 2 tlačítky pro snadné použití a jeho hluboká nádobka na vodu je vybavena kontrolkou, která vás upozorní na nízkou hladinu vody. S kávovarem na kapsle PIXIE si můžete vychutnat výtečnou kávu z nejlepších kávových zrn z celého světa.

Specifikace

DALŠÍ
Nastavitelný odkapávač (počet úrovní) 2  
Programovatelné automatické vypnutí ANO (9 min/ 30 min)  
Automatické vypnutí 9 minut  
Barva Titan  
GLOBÁLNÍ
Tlak (bar) 19  
Aktivace zařízení tlačítko zapnuto/vypnuto  
Počet receptů 2  
Recepty Espreso a lungo  
TECHNICKÉ
Počet současně připravovaných šálků 1  

FAQ

Voda z vodovodu (běžná domácí pitná voda) je naprosto vyhovující, pokud je bez zápachu, který mohl chuť nápoje pozměnit. Balená voda je také v pořádku.
Nepoužívejte chlazenou ani horkou vodu, protože by to mohlo ovlivnit teplotu nápoje.
Vždy používejte čerstvou vodu, a pokud systém nebyl používán více než dva dny, vodu vyměňte.
Pro přípravu studených nápojů používejte vodu s teplotou okolního prostředí, nikdy ne chlazenou vodu, a do šálku vložte dvě nebo více kostek ledu (20 g na kostku ledu).
Je třeba si uvědomit, že tvrdost vody je hlavním důvodem usazování vodního kamene v přístroji, a proto doporučujeme přístroj často odvápňovat (každé 3 měsíce nebo méně, podle tvrdosti vody).
Ve vašem kávovaru se přirozeně usazuje vodní kámen; pravidelným odstraňováním vodního kamene prodloužíte životnost kávovaru tím, že k němu budete šetrnější. Odstraňování vodního kamene zachovává konstantní kvalitu připravené kávy. Vodní kámen může nenávratně poškodit výkonnost vašeho stroje.
Jelikož se techniky liší v závislosti na modelu, postupujte při odvápnění přístroje podle pokynů uvedených v uživatelské příručce.
Doporučujeme používat odvápňovací přípravek dodávaný výrobcem.
Při průměrné denní produkci 4 šálky a v případě tvrdé vody doporučujeme odvápňovat přístroj minimálně jednou za tři měsíce.
Pokud žijete v oblasti s velmi tvrdou vodou, bude nutné, abyste přístroj odvápňovali častěji.
Pokud je zanesená vodním kamenem, tak ano.
Vyčistěte ji vodou a/nebo čisticími prostředky doporučovanými výrobcem přístroje.
Předejdete tak zanášení vývodu vody a hygienickým potížím.
Zkontrolujte, jestli není přeplněný odkapávací tácek a případně ho vyprázdněte.
Ujistěte se, že je odkapávací tácek správně umístěn.
Pokud nebyl spotřebič používán několik měsíců, může mít čerpadlo problém s obnovením průtoku vody.
Když vyberete malý nebo velký šálek, čerpadlo je hodně hlučné, ale nevycházejí žádné kapky.
- Pokud je uvnitř kapsle, odstraňte ji.
- Nádrž naplňte na maximum horkou vodou (60 °C).
- Zapněte přístroj a vyberte velký šálek.
- Každé 3 sekundy vyjměte a opět nasaďte nádržku. Z ventilu nádržky by měly unikat bublinky.
- Plnění je hotovo a z odtoku pro kávu vytéká voda.

Pokud plnění po těchto krocích nefunguje, odneste spotřebič do autorizovaného servisu.
Pokuste se zařízení zapnout dle postupu uvedeného v příručce k zařízení a zkontrolujte, zda je zásuvka funkční (např. k ní připojte jiné zařízení). Pokud je zásuvka funkční, ale zařízení přesto nefunguje, nepokoušejte se ho rozmontovat ani opravit a zaneste ho do autorizovaného servisu.
Zařízení dále nepoužívejte. Abyste předešli jakémukoli nebezpečí, nechte kabel vyměnit v autorizovaném servisu.
Espresso má výraznější aroma než „klasická“ káva.
Espresso se vyznačuje svým bohatým aroma a krémovou pěnou na povrchu.
Pro jeho přípravu je potřeba tlak 15 bar (čehož dosáhne pouze espresso přístroj), voda ohřátá na 90 - 92 °C, jemně namletá káva a přesně odměřená dávka kávy (7 g na šálek).
Vaše zařízení obsahuje četné obnovitelné nebo recyklovatelné materiály. Předejte je v místním sběrném středisku.
Pokud se domníváte, že některá část chybí, zavolejte prosím na středisko služeb pro spotřebitele a my Vám pomůžeme najít vhodné řešení.
Přejděte prosím do sekce „Obchod s příslušenstvím“ na internetové stránce, kde můžete snadno nalézt cokoliv, co budete ke svému výrobku potřebovat.
Podrobnější informace naleznete v oddělení Záruční podmínky na této stránce.
Scroll To Top